زندگیه من ...

قرنطینه ی احساس...

یا لثارک الحسین ای خون خواه حسین (علیه السلام)

Home || Email || Porfile|| qυєєη || Archive || Links|| posts

زندگیه من ...

در زندگـﮯ بـرآﮮ هر آدمـﮯ !

از یـڪ روز،

از یـڪ جــآ،

از یـڪ نفـر،

بـہ بعـد...!

دیگـر هـیچ چیـز مثـل قبـل نیستــ!

نـہ روزهآ، نـہ رنگ هآ،نـہ خیـآبـآטּ هآ

همـہ چیـز مـﮯ شـود:

دلتنگـﮯ...!



نظرات شما عزیزان:

asra
ساعت14:06---25 شهريور 1391
دلم گرفته خدایا تو دل گشایی کن

من آمدم به امیدت تو هم خدایی کن

به بوی دلکش زلفت که این گره بگشای

دل گرفته ما بین و دلگشایی کن


سیاوش
ساعت9:04---31 مرداد 1391
سیلوم عسیسم بابا عجب وبی داریااااااااا دمت اب جوش
میگم پیش بیا اگه یه بار بیای دیگه از پیش من نمیری
اگه دوست داشتی منو لینک کن بعدشم به من خبر بده تا لینکت کنم منتظرتماااااااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ ||سه شنبه 24 مرداد 1391 || 6:8 || رسپینا |



.::qυєєη-cod::.